Memory Talk between Us ♥ 02

H: “为什么今天没回家啊?” 
K: “因为我想你咯....”
H: “=.=" 不要骗我啦....” 
K: (直接变脸)“好咯.... zZZZZ....”

过一阵子....

K: “你懂我为什么不要回家吗,其实我很想回咯...
可是我怕我以后看不到你了,怕你想我,我才留下来陪你的咯...”
H: (忍不住大笑..... 哈哈哈哈哈哈!)“你很好笑咯.....” (继续狂笑.... xDDD)

谢谢你宝贝留下来陪我多一天啦~~ Sayang~~ 
懂你第一次这样面对面跟我说这样的话,
让我真的很觉得不习惯啦,所以害我笑个不停... 
不要好意思哦... hehe~~
你越来越可爱了.... 好爱你哦~ ♥♥♥

Share:

3 코멘트 (Comments)

  1. wuahhhhh! sibeh hard to imagine he said that kind of things leh~ xDD

    -hope both of you love love long long ya~ xD

    ReplyDelete
  2. hahahahaa... Ya lor.. That's why I keep laughing non-stop.... xDDD

    Thanks ya cchin~~~ ^^

    ReplyDelete
  3. and don't tell him I post this here oh~
    Later he kill me..... >.<

    ReplyDelete

Leave your precious comments for me here.. with love ^^♥